I vår FAQ har vi samlat de vanligast frågorna. Ta en titt i den för riktigt snabba svar.
Vi vill alltid vara så effektiva som möjligt – då kan vi ha branschens lägsta priser och samtidigt ge dig en bättre support. Därför styr vi om till att vår Kundtjänst nu blir digital. Vi har som mål att besvara ditt mail inom 24 timmar alla helgfria vardagar.
Många av våra butiker är stora till ytan och har i genomsnitt 4-6 anställda. De har fullt upp med att ta hand om leveranser och våra kunder i butiken.
Maila dina uppgifter till [email protected] eller använd vårt formulär.
Företaget Walley är vår partner när det gäller fakturaköp. På walley.se/kundservice hittar du deras kontaktuppgifter och svar på de vanligaste frågorna. Du kan även maila dina frågor till [email protected]
Fyll i och skicka in vårt formulär.
Varje produkt på byggmax.se har en lagerstatus för den butik du valt. Om produkten du valt inte finns i lager vet vi tyvärr inte när den åter kommer att finnas i lager. Just nu är det också stor global brist på många råvaror och material. Det gör att vissa varor har längre leveranstider än normalt. Du får hålla utkik på byggmax.se med jämna mellanrum.
Allt virke på Byggmax säljs i fallande längder - från 5,4 m - 2,7 m med 30 cm intervaller. På grund av rådande omständigheter har vi just nu högt ordertryck och begränsat antal virkeslängder på lager. Vill du själv välja längder är du varmt välkommen till någon av våra butiker. När du beställer online får du de längder som finns inne just nu.
Maila till [email protected] – vi läser alla mail. Din feedback hjälper oss att bli bättre.